در چهارمین روز از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی برگزار می شود

نشست آشنایی با تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه های صندوق پشتیبانی از صنایع الكترونیك

نشست آشنایی با تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه های صندوق پشتیبانی از صنایع الكترونیك

وبی كارت: در چهارمین روز از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز (رینوتكس)، نشست آشنایی با  تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه های صندوق پشتیبانی از تحقیقات و توسعه صنایع الكترونیك (صحا) وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می گردد.


به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (RINOTEX) در چهار بخش ایده‎های فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی‎های فناورانه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه بین‎المللی تبریز روز پنج شنبه دهم آبان ماه راه اندازی شد.

تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تكمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا كسب و كار، شناسایی و معرفی نوآوری ها و اختراعات فناورانه و طرح ها و ایده های دانش محور و معرفی توانمندی های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای كاربردی كردن آن ها از اهداف برگزاری این نمایشگاه علمی است.

یك هزار و 500 طرح فناورانه از 27 استان كشور به همراه 15 طرح خارجی از كشورهای تركیه، چین، اتریش، سوئیس، مالی، آذربایجان، ارمنستان و قزاقستان برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام كرده اند و مقرر است 5 هیات خارجی هم در طول برگزاری نمایشگاه از آن دیدن كنند.

نشست آشنایی با تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه های صندوق پشتیبانی از تحقیقات و توسعه صنایع الكترونیك(صحا) وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شركت های صنایع الكترونیك حاضر در این نمایشگاه عصر روز یكشنبه، 13 آبان ماه جاری در مركز آموزش عالی ارس واقع در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

صندوق پشتیبانی از تحقیقات و توسعه صنایع الكترونیك وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت نزدیك به ۲۰ سابقه فعالیت از قدیمی ترین صندوق های حمایتی تخصصی است كه با عرضه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ۵ تا ۱۵ درصد و همینطور صدور ضمانت نامه های معتبر، به پشتیبانی از صنایع الكترونیك شامل صنایع ارتباطی، كامپیوتری، اتوماسیون، الكترونیك نوری، قطعات الكترونیك، الكترونیك مصرفی و الكترونیك كاربردی اعم از نرم افزار و سخت افزار می پردازد.

بر مبنای اعلام روابط عمومی صحا، ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به مدت 5 روز از ساعت 15 تا 21 در سالن های امیركبیر و پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.




1397/08/13
13:22:46
5.0 / 5
4965
تگهای خبر: صنعت , فناوری , كاربر , كامپیوتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت