ایرانسل با ناشران كتاب های كودك و نوجوان همكاری می كند
وبی كارت ایرانسل با ناشران كتاب های كودك و نوجوان همكاری می كند
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این همكاری با هدف عرضه محصولات و خدمات مخصوص كودكان و نوجوانان، شروع شده است و در اولین مرحله این پروژه ایرانسل با «انتشارات همراه جوان» همكاری می كند. علاقمندان كتاب های رده سنی «ب»، «ج»، «د» و «هـ» می توانند بعد از تهیه آثاری كه از جانب این ناشر معرفی می گردد با شماره گیری كد دستوری #10203040* و عرضه شماره سریال درج شده روی كتاب، یا با استفاده از تماس با شماره 09366000000 یك سیم كارت هدیه ایرانسلی ویژه كودكان و نوجوانان را در نشانی مدنظر خود دریافت نمایند. ایرانسل بعنوان اپراتور پیشرو در كسب رضایت مشتری قبل از این سرویس كودك و نوجوان را معرفی كرده است تا بستری امن و مطمئن در اختیار كودكان، نوجوانان و خانواده ها باشد. این خدمات بستری امن به همراه اینترنت پاك را برای دسترسی كودكان و نوجوانان به محتوای جذاب و مفید فضای مجازی فراهم نموده است. همینطور ایرانسل قبل از این سیم كارت اختصاصی برای كودكان و نوجوانان را هم عرضه نموده است كه متقاضیان دریافت این سیم كارت ها می توانند با رجوع به مراكز خدمات و فروش سیم كارت كودك و نوجوان و یا با استفاده از وب سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir مبادرت به تهیه سیم كارت كودك و نوجوان كنند. ایرانسل حدود 200 هزار مشترك برای سرویس كودك و نوجوان جذب كرده است محمد جوان آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز گذشته 14 مهرماه در بازدید از سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله كام 2018 اظهار داشت: ایرانسل كارهای ارزشمندی در زمینه سرویس كودك انجام داده است. وزیر اراتباطات و فناوری اطلاعات خدمات و تلاش هایی كه ایرانسل در عرضه سرویس كودك انجام داده است را پرارزش دانست و برترویج آن در میان خانواده ها تاكید نمود. محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید از سالن ایرانسل در نمایشگاه ایران تله كام ۲۰۱۸ اظهار داشت: «بحث خدمات به كودك و نوجوان از اول دولت دوازدهم جدی بود كه طرح این مورد هم استخراج شده است و ایرانسل هم در این زمینه گام برداشته است. قبلاً اپلیكیشن ایرانسل در مورد مدیریت تماس ها بوده كه هم اكنون توسعه داده و پلت فرم خوبی بوجود آورده است». او همینطور افزود: «در نمایشگاه ظرفیت ها و قابلیت های آنرا دیدم. حدود ۲۰۰ هزار مشترك هم تا كنون در این بخش جذب كرده است. اساساً در صیانت از فرهنگ جامعه و صیانت كودكان از فضای مجازی می تواند تأثیرگذار باشد». وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: برای گسترده كردن سرویس ها وارد فاز ترویج می شویم وزیر ارتباطات در مورد برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته كودك و نوجوان اعلام نمود: «برای هفته كودك تلاش داریم كه پلت فرم هایی كه در این حوزه توانسته اند كار كنند را تحت عنوان همایش یا نمایشگاهی معرفی نماییم و فاز ترویج را از فاز پیاده سازی جداكنیم. امروز می بینیم كه محصولات آماده است. ما در هفته كودك و نوجوان امسال برنامه ترویجی خویش را آغاز می نماییم و خانواده ها را با این فرآیندها آشنا نماییم. ایرانسل هم در این زمینه كارهای ارزشمندی عرضه كرده است.» وی در مورد استفاده از سرویس كودك و نوجوان در سراسر كشور اظهار داشت: «بیشتر سرویس كودك و نوجوان در تهران متمركز شده و در شهرستان ها به علت عدم آگاهی رسانی عمومی از این خدمات استفاده نكرده اند. اینكه امسال وارد فاز ترویج می شویم برای گسترده كردن این سرویس ها و فراگیر كردن آنها است تا همه والدین جهت استفاده فرزندانشان در فضای مجازی از این سرویس ها بهره بگیرند.» 2121
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب