ایرانسل با ناشران كتاب های كودك و نوجوان همكاری می كند

ایرانسل با ناشران كتاب های كودك و نوجوان همكاری می كند

وبی كارت ایرانسل با ناشران كتاب های كودك و نوجوان همكاری می كند


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این همكاری با هدف عرضه محصولات و خدمات مخصوص كودكان و نوجوانان، شروع شده است و در اولین مرحله این پروژه ایرانسل با «انتشارات همراه جوان» همكاری می كند. علاقمندان كتاب های رده سنی «ب»، «ج»، «د» و «هـ» می توانند بعد از تهیه آثاری كه از جانب این ناشر معرفی می گردد با شماره گیری كد دستوری #10203040* و عرضه شماره سریال درج شده روی كتاب، یا با استفاده از تماس با شماره 09366000000 یك سیم كارت هدیه ایرانسلی ویژه كودكان و نوجوانان را در نشانی مدنظر خود دریافت نمایند. ایرانسل بعنوان اپراتور پیشرو در كسب رضایت مشتری قبل از این سرویس كودك و نوجوان را معرفی كرده است تا بستری امن و مطمئن در اختیار كودكان، نوجوانان و خانواده ها باشد. این خدمات بستری امن به همراه اینترنت پاك را برای دسترسی كودكان و نوجوانان به محتوای جذاب و مفید فضای مجازی فراهم نموده است. همینطور ایرانسل قبل از این سیم كارت اختصاصی برای كودكان و نوجوانان را هم عرضه نموده است كه متقاضیان دریافت این سیم كارت ها می توانند با رجوع به مراكز خدمات و فروش سیم كارت كودك و نوجوان و یا با استفاده از وب سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir مبادرت به تهیه سیم كارت كودك و نوجوان كنند. ایرانسل حدود 200 هزار مشترك برای سرویس كودك و نوجوان جذب كرده است محمد جوان آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز گذشته 14 مهرماه در بازدید از سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله كام 2018 اظهار داشت: ایرانسل كارهای ارزشمندی در زمینه سرویس كودك انجام داده است. وزیر اراتباطات و فناوری اطلاعات خدمات و تلاش هایی كه ایرانسل در عرضه سرویس كودك انجام داده است را پرارزش دانست و برترویج آن در میان خانواده ها تاكید نمود. محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید از سالن ایرانسل در نمایشگاه ایران تله كام ۲۰۱۸ اظهار داشت: «بحث خدمات به كودك و نوجوان از اول دولت دوازدهم جدی بود كه طرح این مورد هم استخراج شده است و ایرانسل هم در این زمینه گام برداشته است. قبلاً اپلیكیشن ایرانسل در مورد مدیریت تماس ها بوده كه هم اكنون توسعه داده و پلت فرم خوبی بوجود آورده است». او همینطور افزود: «در نمایشگاه ظرفیت ها و قابلیت های آنرا دیدم. حدود ۲۰۰ هزار مشترك هم تا كنون در این بخش جذب كرده است. اساساً در صیانت از فرهنگ جامعه و صیانت كودكان از فضای مجازی می تواند تأثیرگذار باشد». وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: برای گسترده كردن سرویس ها وارد فاز ترویج می شویم وزیر ارتباطات در مورد برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته كودك و نوجوان اعلام نمود: «برای هفته كودك تلاش داریم كه پلت فرم هایی كه در این حوزه توانسته اند كار كنند را تحت عنوان همایش یا نمایشگاهی معرفی نماییم و فاز ترویج را از فاز پیاده سازی جداكنیم. امروز می بینیم كه محصولات آماده است. ما در هفته كودك و نوجوان امسال برنامه ترویجی خویش را آغاز می نماییم و خانواده ها را با این فرآیندها آشنا نماییم. ایرانسل هم در این زمینه كارهای ارزشمندی عرضه كرده است.» وی در مورد استفاده از سرویس كودك و نوجوان در سراسر كشور اظهار داشت: «بیشتر سرویس كودك و نوجوان در تهران متمركز شده و در شهرستان ها به علت عدم آگاهی رسانی عمومی از این خدمات استفاده نكرده اند. اینكه امسال وارد فاز ترویج می شویم برای گسترده كردن این سرویس ها و فراگیر كردن آنها است تا همه والدین جهت استفاده فرزندانشان در فضای مجازی از این سرویس ها بهره بگیرند.» 2121

5.0 / 5
5030
1397/07/19
15:35:13
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت