سامسونگ شایعه ورود به صنعت خودروسازی را تكذیب نمود

سامسونگ شایعه ورود به صنعت خودروسازی را تكذیب نمود

وبی كارت: اخیرا شركت كره ای سامسونگ در واكنش به اخبار و گزارش های انتشار یافته در فضای مجازی، شایعه ورود به صنعت خودروسازی را رد و تكذیب نمود.



به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت Android Headlines، بعد از آنكه شایعات و گزارش های فراوانی در فضای مجازی انتشار یافت، شركت كره ای سامسونگ به عنوان یكی از بزرگترین شركتهای فعال در حوزه تكنولوژی، شایعات انتشار یافته در خصوص ورود به صنعت خودروسازی را تكذیب نمود و اظهار داشت كه قصد ورود به این حوزه را ندارد.

در حال حاضر سامسونگ به عنوان یكی از بزرگترین تولیدكنندگان محصولات الكترونیكی نظیر گوشیهای هوشمند، تلویزیون و لوازم خانگی، قطعات الكترونیكی موردنیاز خیلی از خودروسازان در جهان را هم تولید می كند كه همین امر سبب شده است شایعات و اخبار بسیاری در خصوص ورود این غول تكنولوژی به عرصه خودروسازی بوجود بیاید.

اما حالا این شركت با رد و تكذیب این شایعات، اعلام نموده است كه تابحال هیچ برنامه ای برای ورود به صنعت خودروسازی نداشته است ولی می خواهد به همكاری با خودروسازانی كه تابحال برای آنها قطعات الكترونیكی تولید می كرده، ادامه دهد.

پیشتر گمانه زنی هایی برای تصاحب یك خودروساز توسط سامسونگ جهت تولید و عرضه خودروهای الكتریكی و خودران وجود داشت كه هم اكنون با تكذیب اخبار مربوطه، احتمال آن به صفر می رسد.




1397/06/01
15:48:48
5.0 / 5
5063
تگهای خبر: تكنولوژی , سامسونگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت