تلاش اپل برای حضور در بازارهای نوپا

تلاش اپل برای حضور در بازارهای نوپا

وبی كارت: خیلی از تحلیلگران اخیرا برآورد كرده اند كه با عنایت به افزایش محبوبیت محصولات اپل در بین كاربران، تعداد فروشگاه های رسمی اپل استور در جهان افزایش قابل ملاحظه ای پیدا خواهد نمود.



Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، جین مانستر – یكی از تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی Loup Ventures – كه درباره محصولات حوزه فناوری، فعالیت های گسترده ای دارد، اخیرا پیش بینی كرده است كه فروشگاه های رسمی اپل استور تا سال ۲۰۲۳ میلادی، یعنی پنج سال آینده، رشد قابل ملاحظه ای خواهد كرد، به گونه ای كه تعداد فروشگاه های رسمی اپل استور به عدد ۶۰۰ خواهد رسید. این در حالیست كه هم اكنون این رقم ۵۱۱ واحد فروشگاه در جهان است و كاربران بسیاری به منظور خریداری، پشتیبانی بعد از فروش و سایر خدمات محصولات اپل به آن ها رجوع می كنند.

به همین دلیل تعداد كارمندان و كاركنان اپل استور در جهان كه بالغ بر ۶۵ هزار نفر است، از تمامی شركت های فعال در حوزه تكنولوژی در جهان بیشتر است، به گونه ای كه پس از آن تعداد كارمندان مایكروسافت تنها 6000 نفر گزارش شده است و تفاوت فاحشی با تعداد كارمندان اپل دارد.

به عقیده برخی دیگر از تحلیلگران، اپل به سرعت در حال افزایش محبوبیت و گسترش خدماتش در سراسر جهان است و با عرضه محصولاتی جدید و متنوع تلاش دارد نظر و توجه خیل عظیمی از كاربران در كشورهای مختلف را به خود جلب نماید.

بنابراین پیش بینی می گردد فروشگاه های اپل استور بیش تر در دو كشور چین و هند كه علاوه بر جمعیت بالای كاربران، از تنوع سلیقه و توان خرید گوناگونی برخوردار می باشند، روند رو رشدی را تجربه كنند كه البته در سایر نقاط جهان هم احتمال گسترش خدمات و سرویس های اپل وجود دارد. بنابراین برآورد شده است كه تعداد كارمندان مشغول در فروشگاه های اپل استور تا سال ۲۰۲۳ میلادی به عدد ۸۰ هزار نفر هم برسد.

مانستر در ادامه سخنان و تحلیل خود می گوید: فروشگاه های اپل استور همواره ویترینی برای نمایش كیفیت، زیبایی، طراحی، تجربه، سهولت در استفاده و امنیت سایبری محصولاتش بوده است و گسترش روزافزون آن در بازار سایر كشورهای جهان از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد و می تواند در موفقیت این شركت آمریكایی اثرگذار باشد.




1397/05/28
00:16:41
5.0 / 5
5197
تگهای خبر: اپل , خدمات , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت