اروپا میزبان پرچمدار چینی اوپو می گردد

اروپا میزبان پرچمدار چینی اوپو می گردد

وبی كارت: شركت اوپو اعلام نمود كه جدیدترین پرچمدار و گوشی هوشمند آن یعنی فایند ایكس (Find X) در كشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هلند و انگلستان عرضه خواهد شد.


به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، شركت چینی اوپو كه مدت هاست محصولات و گوشیهای هوشمندش در سراسر جهان از استقبال زیادی برخوردار شده و توانسته است بالغ بر ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی تولیدی خویش را در سراسر جهان به فروش برساند، حالا تصمیم گرفته به صورت رسمی در كشورهای اروپایی حضور پیدا كند و با راه اندازی فروشگاه های رسمی بتواند علاوه بر افزایش میزان فروش، رابطه مستقیمی با مصرف كنندگان و كاربران اروپایی داشته باشد كه درنهایت به افزایش و رشد سودآوری و كیفیت محصولات اوپو می انجامد.

نزدیك به یك ماه پیش بود كه گزارش ها نشان داد این شركت تحت تاثیر عملكرد موفقیت آمیزی كه تابحال داشته است، می خواهد فروشگاه های خویش را در كشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و هلند راه اندازی كرده و حضور فعالانه ای را در قاره سبز برای خود رقم بزند. البته اوپو درصدد است به كشورهای بیشتری ورود پیدا كند و به همین خاطر احتمال دارد كه در كشورهای بیشتری هم شاهد فروشگاه های رسمی اوپو باشیم.

جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار اوپو كه فایند ایكس نام دارد، در تاریخ ۱۹ ژوئن سال جاری ۲۰۱۸ میلادی ارائه شد و در همانجا اوپو هم اعلام نمود كه به كشورهای مذكور در قاره اروپا عرضه خواهد شد. البته اوپو تحت تاثیر جنگ تجاری میان آمریكا و چین، نمی خواهد وارد ایالات متحده آمریكا شود اما درعوض می خواهد به توسعه بازارهای فروش خود در سایر بازارهای نوپا در سراسر جهان بپردازد.

شیائومی، اوپو، ویوو و وان پلاس همچون بزرگترین شركت های چینی فعال در حوزه تولید گوشیهای هوشمند هستند كه با عرضه محصولات ارزان قیمت و با كیفیت بالا توانسته اند نظر كاربران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب كنند. قیمت رسمی این گوشی پرچمدار در اروپا ۹۹۹ یورو خواهد بود.




1397/04/23
00:05:26
5.0 / 5
5455
تگهای خبر: كاربر , كیفیت , گوشی , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت