افزودن امكان طرح پرسش از استوری گذاران اینستاگرام

افزودن امكان طرح پرسش از استوری گذاران اینستاگرام

وبی كارت: اینستاگرام احیانا قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود اضافه خواهد نمود كه به كاربران اجازه می دهد از فردی كه استوری گذاشته است، سوالات موردنظر خویش را بپرسند.



به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت ۹to۵google، شبكه های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یك به منظور جلب رضایت كاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط كاربران، گاهی قابلیت ها و امكانات جدیدی را اضافه و عرضه می كنند.

قابلیت افزودن استوری های اینستاگرام در ماه اوت سال قبل ۲۰۱۶ میلادی به این شبكه اجتماعی افزوده شد و از همان ابتدا میلیون ها طرفدار را به خود جذب كرد. از آن زمان تابحال كه حدود بیش از یك سال می گذرد، می توان گفت این قابلیت مهم ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است كه تابحال به اپلیكیشن اینستاگرام افزوده شده است.

در چند ماه گذشته، اینستاگرام به عنوان یكی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبكه های اجتماعی، از قابلیت های جدیدی بخصوص برای استوری پرده برداری كرده است كه خود می تواند به عنوان بزرگترین گام های این شبكه اجتماعی برای رقابت با اپلیكیشن اسنپ چت به شمار آید.

اخیرا اینستاگرام خصوصیت های جدیدی همچون افزودن مدت زمان ویدیوهای انتشار یافته و IGTV و همینطور افزودن موسیقی و آهنگ به استوری را به پلت فرم محبوب خود اضافه كرده است اما حالا به نظر می آید كه شوق و اشتیاق آن برای قابلیت های شگفت انگیز و بیشتر افزایش یافته و می خواهد از خصوصیت جدید دیگری رونمایی كند.

بر اساس گزارش های انتشار یافته، اینستاگرام درحال توسعه و بررسی امكان طرح پرسش در قسمت استوری است به گونه ای كه بینندگان استوری كه هم اكنون تنها می توانند به صورت خصوصی و جداگانه راجع به استوری كه گذاشته شده است، نظر داده و سوال موردنظر خویش را از آن شخص بپرسند. اما حالا به نظر می آید كه بینندگان قادر خواهند بود با طرح پرسش با استفاده از یك باكس مشخص، سوال موردنظر خویش را بپرسند.

البته شخصی كه این اسكرین شات را از این قابلیت جدید اینستاگرام در فضای مجازی منتشر نموده است، هیچ گونه توضیح دیگری در این باره نداده است و هر آنچه در بالا تشریح شده است، بر مبنای حدس و گمان كارشناسان فعال در حوزه تكنولوژی است.





در حال حاضر تعداد محدودی از كاربران به قابلیت مذكور دسترسی دارند و هنوز اینستاگرام در واكنش به چنین خصوصیت به صورت رسمی بیانیه نداده و معلوم نیست كه دقیقا چه زمانی این قابلیت به اینستاگرام افزوده خواهد شد.
اینستاگرام، در ماه سپتامبر سال قبل ۲۰۱۷ میلادی به ركوردی بی سابقه در بین شبكه های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون كاربر فعال در ماه بود.






1397/04/11
23:10:36
5.0 / 5
4637
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , اینستاگرام , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت