اپلیكیشن آیتونز اپل به مایكروسافت استور پیوست

اپلیكیشن آیتونز اپل به مایكروسافت استور پیوست

وبی كارت: اپلیكیشن نسخه جدید آیتونز (iTunes) اپل سرانجام به فروشگاه اینترنتی مایكروسافت استور پیوست.



به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت macrumors، بالاخره بعد از گذشت یك سال از همكاری دو غول تكنولوژی آمریكایی، اپل و مایكروسافت، انتظار كاربران سیستم عامل ویندوز ۱۰ به آخر رسید و آنها از هم اكنون قادر خواهند بود اپلیكیشن نسخه توسعه یافته و جدید آیتونز را در فروشگاه مایكروسافت استور مشاهده، دانلود و دریافت كنند.

مدتها بود كه كاربران كامپیوتر های ویندوزی در انتظار دریافت و نصب این اپلیكیشن مخصوص اپل بودند و حالا بعد از زمانی طولانی می توانند از استفاده از آن بهره ببرند.

این خبر به صورت قطع برای كاربرانی كه از نسخه دسكتاپ اپلیكیشن مذكور استفاده می كردند، خبر هیجان انگیزی نیست اما آن دسته از كاربرانی كه سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس بهره می بردند و اجازه نصب نسخه دسكتاپ این اپلیكیشن را نداشتند، بی گمان خبر خوشایندی به حساب می آید.

به نظر می رسد اپل هم سیاست و استراتژی شركت اسپاتیفای را در پیش گرفته است؛ چراكه این كار به موفقیت بیشتر هر دوی آنها خواهد انجامید.

اپلیكیشن آیتونز ( iTunes) كه به منظور پخش محتوای چندرسانه ای، صوتی و تصویری توسط اپل طراحی و توسعه داده شده، برای بازی، دانلود و سازماندهی فایل های صوتی و دیجیتالی در كامپیوتر های شخصی است.




1397/02/08
13:25:32
5.0 / 5
4620
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت