عینك هوشمند اپل این شكلی خواهد بود؟، عكس

عینك هوشمند اپل این شكلی خواهد بود؟، عكس

وبی كارت: اپل بعد از عرضه اسپیكر هوشمند، سخت به دنبال توسعه محصول بعدی یعنی عینك هوشمند واقعیت مجازی است.



به گزارش وبی كارت به نقل از خبر آنلاین، عینك هوشمند اپل تا 2020 رونمایی نمی گردد اما تلاش شبانه روی تیم توسعه دهنده حكایت از ساخت محصولی فراتر از عینك دارد كه به عقیده دانشمندان مقدمه ای بر جایگزینی آیفون خواهد بود.
به گفته كارشناسان روزی آیفون و گوشی هوشمند جای خویش را به ابزار واقعیت مجازی همچون عینك هوشمند خواهند داد و برهمین اساس، اپل تمام تلاش خویش را می كند تا در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشد.
اپل در حال توسعه سیستم عاملی به نام rOS یا Reality Operationg System است كه این كار را با كمپانی Quanta جلو می برد. همینطور مقرر است قطعات سخت افزاری عینك را كمپانی Catcher تولید كرده و در اختیار اپل قرار دهد.
«مارتین هاجیك» طراح معروفی كه تاكنون مدلهای مفهومی زیادی ساخته، تلاش كرده است بر مبنای یافته ها و گفته های مدیران اپل، نمونه مفهومی از عینك آی گلس را طراحی كند كه در زیر مشاهده می كنید.
هاجیك معتقد می باشد فریم فلزی بخشی جدایی ناپذیر از عینك اپل خواهد بود و آنتن هم در لبه های كناری همچون فریم پشت گوشی آیفون جا خواهد گرفت. عینك به صورت بی سیم شارژ خواهد شد و قابلیت سرچ با استفاده از هوش مصنوعی تعبیه شده روی تراشه جدید را خواهد داشت.







5656

1396/12/01
17:26:41
5.0 / 5
4778
تگهای خبر: آیفون , اپل , گوشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت