لپ تاپ مك بوك پرو قدیمی بهتر است یا مدل تاچ بار؟

لپ تاپ مك بوك پرو قدیمی بهتر است یا مدل تاچ بار؟

وبی كارت: «آنتونیو ویلاس –بوآس» از «بیزینس اینسایدر» به علت خراب شدن كیبورد لپ تاپ جدید مك بوكش، مجبور به استفاده از سیستم 2012 خود می گردد.




به گزارش وبی كارت به نقل از خبر آنلاین، پس از بازگشت به استفاده از مدل قدیمی، تجربه استفاده از مدل تاچ بار بعنوان جدیدترین محصول اپل را در كنار هم قرار داده و به نتایج جالبی می رسد.
او به دلایل زیر از محبوبیت مك بوك پرو قدیمی خود می گوید:
كیبورد قابل اعتماد

اپل نسل جدید كیبورد خود به نام Butterfly2 را در سری 2016 تاچ بار مورد استفاده قرار داده است كه كیبوردی مسطح محسوب شده و برخی آن را دوست ندارند كه موقع تایپ سر و صدایش بیشتر از كیبورد قدیمی است. مشكل در تایپ حروف یا استفاده از اسپیس برای برخی كاربران در مدل جدید آزاردهنده است. كیبورد جدید برای لپ تاپ ظریف تر طراحی شده اما كیبورد قدیمی قابل اعتمادتر است.

كلید Esc

اپل در سری جدید مجهز به تاچ بار به دلایل نامعلوم كلید مستقیم Escape را حذف كرده است. البته برای رسیدن به این دكمه باید دوبار تاچ بار را فشار دهید كه این كار در مواقع ضروری حوصله كاربر را سر برده و وقت گیر است.

اتصال برق مگاسیف

یو اس بی تایپ سی برای اتصال برق در مدل جدید قابل تحسین است اما در مدل قدیمی از روی چراغ می شد فهمید لپ تاپ چقدر شارژ دارد؟ در مدل جدید باید درب لپ تاپ را گشوده و سپس متوجه میزان شارژ از روی صفحه شد.

پورت های متنوع

بدون آداپتور استفاده از یو اس بی معمولی در مدل جدید امكان ندارد و برخی اوقات مجبورید از آن استفاده كنید كه بدون آداپتور مشكل ساز می گردد. با مدل جدید حتما برای افزودن اتصالات از آداپتور مخصوص استفاده كنید و اگر فراموش كنید، بدون آن غرق خواهید شد.

با همه این توصیفات، مك بوك پرو جدید هم چیزهایی دارد كه نمی توان از آنها گذشت. بعضی از قابلیت ها و خصوصیت هایی كه نمی توان از آن دست كشید به شرح زیر است:
اصلا نمی توان به نمایشگر قدیمی مدل 2012 برگشت، صفحه رتینای مدل جدید 2016 كه با آن كار كردم، محشر است و بی نظیر!
از سوی دیگر تِرَك پَد مدل 2016 به اندازه كافی بزرگ و با قابلیت است كه هیچگاه نمی توان آن را با تِرَك پَد مدل 2012 مقایسه كرد.
اسپیكرهای مدل 2016 حیرت انگیز است. لپ تاپ جدید هم سبك است و هم ظریف و سنسور اثرانگشت روی تاچ بار ورود به سیستم را بدون دغدغه آسان می سازد و از همه مهم تر عملكرد و پرفورمنس سیستم 2016 قابل قیاس با 2012 نیست.
اگر هنوز علاقه به مدل قدیمی دارید، بدانید اپل مدل 2015 آن را هنوز به فروش می رساند.
مدل تاچ بار / عكس زیر


مدل قدیمی / عكس زیر

5656


1396/11/03
13:58:32
5.0 / 5
5573
تگهای خبر: اپل , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت