تعمیرات همزمان ۱۳ شناور توسط مهندسان ایرانی

تعمیرات همزمان ۱۳ شناور توسط مهندسان ایرانی

وبی کارت: به گزارش وبی کارت، مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تعمیرات همزمان ۱۳ شناور در یاردهای این شرکت اطلاع داد.



به گزارش وبی کارت به نقل از مهر، مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به این که الان ۱۳ فروند شناور در این یارد درحال تعمیر هستند، اظهار داشت: تعمیرات انواع شناورهای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که قابلیت تعمیر در داخل کشور را دارند، تماماً در این مجموعه صورت گرفته و با استفاده از ظرفیتهای موجود داخلی، از اعزام شناورها به خارج از کشور برای تعمیرات خودداری شده است.

وی با اشاره به اینکه انجام تعمیرات دوره ای شناورهای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از توانمندی های داخلی منجر به پیشگیری از خروج ارز از کشور شده است، اظهار داشت: پیشبینی ما اینست که تا پایان سال جاری بتوانیم دست کم ۵۰ فروند انواع شناور را پذیرش و تعمیر نماییم.

به قول این مسؤول، هفت فروند از شناورهای درحال تعمیر متعلق به گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ۶ فروند دیگر از شناورهای بخش خصوصی هستند که درحال سپری کردن مراحل مختلف تعمیرات هستند.

وی ضمن اشاره به سطح مناسب امکانات زیرساختی یارد تعمیرات کشتی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: هم اکنون یک داک شناور به ابعاد ۲۰ در ۴۲ متر با ظرفیت بالابری اسمی ۲۸ هزار تُن به همراه بالابر سینکرولیفت به ابعاد ۱۷۰ در ۳۲ متر و با قابلیت بالابری اسمی ۱۱ هزار تُن در این یارد مشغول فعالیت است.

مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این یارد همینطور دارای سه خط پارکینگ هر یک به طول ۱۷۰ متر است که در کنار اسکله تعمیراتی در طرف سینکرولیفت هر کدام به طول ۱۷۲ متر، اسکله تعمیراتی به طول ۳۴۰ متر، ۶ واحد کارگاه های تعمیراتی تخصصی و یک دستگاه تصفیه فاضلاب امکانات مناسبی را برای تعمیرات انواع شناور مهیا کرده است.

1403/03/19
11:46:44
0.0 / 5
228
تگهای خبر: تخصصی , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت