وزیر جهاد كشاورزی؛

ذخایر محصولات اساسی در وضعیت مطلوب است

ذخایر محصولات اساسی در وضعیت مطلوب است

وبی کارت: به گزارش وبی کارت، وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: فاکتورهای اقتصادی بخش کشاورزی رو به بهبود بوده و ذخایر محصولات اساسی در وضعیت مطلوب است.



به گزارش وبی کارت به نقل از مهر، نشست قرارگاه امنیت غذایی به ریاست وزیر جهاد کشاورزی با حضور مسئولان ستاد، انجمن ها و تشکل های کشاورزی و مشارکت وبیناری سازمان جهاد کشاورزی استانها اجرا شد.
محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در ابتدا نشست با اشاره به وضعیت تولید کالاهای اساسی، اظهار داشت: در تولید مرغ و تخم مرغ با تامین کافی و بموقع منابع پایه تولید، نهاده و تلاش مستمر تشکل ها و تولیدکنندگان از گلوگاه تامین بازار داخل عبور کرده ایم و حالا؛ تقویت صادرات، دغدغه اصلی است.
وی اضافه کرد: طبق گزارش خرداد امسال، جوجه ریزی نسبت به زمان مشابه سال قبل ۵۹ درصد بالا رفته است.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ورود به مرحله ثبات و پایداریِ تولید با افزایش نرخ رشد، افزود: فاکتورهای اقتصادی بخش کشاورزی ایران رو به بهبود بوده و میزان ذخایر محصولات اساسی در وضعیت مطلوبی است.
وی تصریح کرد: ذخایر نهاده تا پایان مهرماه و بیشتر تامین شده و تراز تجاری بخش کشاورزی ۲ میلیارد دلار بهبود یافته است.
نیکبخت در آخر اظهار داشت: در تولید مرغ و تخم مرغ با تامین کافی و بموقع منابع پایه تولید، نهاده و تلاش مستمر تشکل ها و تولیدکنندگان از گلوگاه تامین بازار داخل عبور کرده و حالا، تقویت صادرات، دغدغه اصلی است.


منبع:

1403/03/18
12:06:27
0.0 / 5
325
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت