گلایه مشترکان از عدم انتقال خطوط تلفن ثابت و پاسخ مخابرات

گلایه مشترکان از عدم انتقال خطوط تلفن ثابت و پاسخ مخابرات

وبی کارت: تعدادی از کاربران از عدم انتقال خطوط تلفن ثابت در بعضی مواقع به آدرس های جدید گلایه دارند و این مساله شائبه عدم انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مرکز دیگر را به وجود آورده است.


به گزارش وبی کارت به نقل از ایسنا، اما انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مراکز دیگر، طبق توضیحات مخابرات ایران، بصورت عادی درحال انجام بوده و نیازی به خریداری خط جدید وجود ندارد؛ بر این اساس، معاون خدمات تجاری و مشتریان مخابرات ایران، موضوع عدم انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مرکز دیگر را کذب دانسته و تاکید کرده است که نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت مثل قبل انجام شده و مشکلی ندارد، جز در مواردی که محدودیت احتمالی شبکه ای و زیر ساختی وجود داشته باشد.
بگفته داوود زارعیان برای تمام مشترکینی که درخواست نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت دارند، با مراجعه به مراکز تلفنی مورد نظر و تکمیل فرم مربوطه بررسی های فنی به انجام می رسد و درصورتی که امکانات زیرساختی در منطقه مورد نظر وجود داشته باشد، در بیشتر موارد بطور عادی، انتقال به انجام می رسد.
برخی مواقع تغییر مکان تلفن ثابت مورد انتظار افراد در کلان شهرهای داخل و خارج از منطقه مخابراتی مطرح است که طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، بررسی ها نشان میدهد ۹۰ درصد از درخواست های متقاضیان در داخل منطقه به خوبی به انجام می رسد و چالش های اصلی در حوزه انتقال از یک منطقه مخابراتی به منطقه دیگر است که نیازمند امکانات زیرساختی و امکانات شبکه ای بیشتری است که ممکنست در نقاطی با محدویت امکانات مواجه باشیم.

معاون خدمات تجاری و مشتریان مخابرات ایران تاکید کرده است که در این موارد نیز استفاده از تکنولوژیهای جدید ارتباطی مانند سیپ فون و سیپ ترانک در حل چالش های پیش رو می تواند راه گشا باشد.



1401/05/30
12:37:29
0.0 / 5
196
تگهای خبر: تكنولوژی , تلفن , خدمات , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت