ساخت قابلیت توییت به مخاطبان خاص در توییتر

ساخت قابلیت توییت به مخاطبان خاص در توییتر

وبی کارت: توییتر سرگرم بررسی راههای جدیدی برای فراهم کردن امکان اشتراک گذاری توییت با گروههای خاص برای کاربرانش است.



به گزارش وبی کارت به نقل از ایسنا، این شرکت رسانه اجتماعی دو مفهوم برای این قابلیتهای جدید نمایش داده که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به تغییر اکانت یا تغییر تنظیمات حریم خصوصی، توییتهایشان را به مخاطبان خاص خود ارسال نمایند.

نخستین مفهوم به کاربران اجازه می دهد دوستان مورد اطمینانشان را انتخاب کنند تا برخی از توییتها تنها برای این گروه از دوستانشان قابل مشاهده باشد. این ایده مشابه قابلیت "دوستان نزدیک" اینستاگرام برای استوری است. طبق تصویری که توسط اندرو کورتر، طراح توییتر به اشتراک گذاشته شد، این نسخه توییتر به کاربران اجازه می دهد مخاطبانشان را شبیه این شیوه که چه کسی می تواند به پیام آنها پاسخ دهد، انتخاب کنند.



قابلیت دیگر به کاربران اجازه می دهد هویت متفاوت دیگری برای همان اکانت داشته باشند. بعنوان مثال یک کاربر می تواند هویت حرفه ای داشته باشد که در آن توییتهایی با موضوعات مربوط به کار ارسال می کند و یک هویت شخصی داشته باشد که بیشتر برای دوستان و خانواده خواهد بود. طبق تصاویری که پخش شده، کاربران می توانند هویتشان را عمومی یا خصوصی کنند و هواداران جدید می توانند انتخاب کنند توییتهای مربوط به کدام وجه آنها را ببینند.

کورتر همین طور مفهوم جدیدی را برای فیلترینگ پاسخها نشان داد که به کاربران اجازه می دهد واژه ها یا عبارات خاصی که مایل نیستند ببینند را انتخاب کنند. سپس اگر کاربری که به توییت آنها پاسخ می دهد یا آنها را منشن می کند، تلاش کند از این واژه ها یا عبارات استفاده نماید، توییتر به آنها اطلاع خواهد داد که کلمات مورد استفاده شان خلاف تمایل شخص مورد نظر بوده است.

این طراح توییتر اظهار داشت: این توانایی مانع از ارسال پیام با عبارات توهین آمیز نمی گردد اما امکان مشاهده آنرا برای فردی که دریافت کننده پیام است، کمتر می کند. توییتر در گذشته هم تدابیری ضد آزار و اذیت به اجرا گذاشته اما این توانایی یک گام فراتر رفته و به هر کاربر اجازه می دهد مرزهای مکالمه ای خودرا تعیین کند.

بر اساس گزارش انگجت، کورتر اشاره کرد تمامی این قابلیتها در حد ایده هستند که هنوز ساخته نشده اند بدین سبب ممکنست هیچ گاه واقعا عرضه نشوند. اما این شرکت به دنبال نظرخواهی درباره این طراحی هاست تا بتواند ابزارهای آتی که توییتر تصمیم به ساختن آنها می گیرد را به اطلاع برساند. حداقل درباره نحوه تفکر توییتر درباره مسائلی مانند هویت روشنگری می کند.





منبع:

1400/04/12
17:08:52
0.0 / 5
1084
تگهای خبر: اینستاگرام , رسانه , طراحی , فیلتر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت