توسط یكی از شركتهای دانش بنیان ارائه شد
سرویس مركز تلفن مجازی برای پاسخگویی به تماسهای تلفنی به صورت دوركار
به گزارش وبی کارت یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با عرضه سرویس مرکز تلفن مجازی، این امکان را برای پرسنل شرکت ها فراهم نموده است که به صورت دورکاری تماسهای تلفنی سازمان خویش را پاسخگو باشند.
محمد حق بین، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این شرکت در سه دپارتمان ویپ و شبکه نرم افزار و پردازش تصویر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از سال ۹۱ فعالیت می کند، در ادامه اظهار نمود: یکی از محصولات این شرکت یک مرکز تلفن مجازی است که امکانات لازم یک کسب و کار را جهت راه اندازی یک مرکز تلفن مرکزی فراهم می آورد.
ایشان سپس توضیح داد: مرکز تلفن مجازی ما این امکانات را بدون احتیاج به خرید تجهیزات و محل نگهداری تأمین می کند و این امکان فراهم می شود پرسنل شرکت ها به صورت دور کاری تماسهای تلفنی سازمان خویش را پاسخگو باشند.
مدیر عامل این شرکت اضافه کرد: مرکز تلفن مجازی ما با پشتوانه بیشتر از ۱۰ سال تجربه فنی و رونمایی بعد از ۳ سال توانسته است در این عرصه بعنوان اصلی ترین مراجع عرضه دهنده این سرویس نقش آفرینی کند، اما متأسفانه نبود قوانین لازم و عدم آشنایی صاحبان کسب و کار با این قبیل فناوری ها از مهم ترین مشکلات این کسب و کار است.
حق بین، تحریم ها را فرصتی دانست که در آن زمان سرویس دهنده های بزرگ جهانی در حوزه خدمات ابری تلفن امکان سرویس دهی نداشته باشند، در ادامه اشاره کرد: این مورد به غیر از امکان تولید گروه های عرضه دهنده سرویسهای مرکز تلفن ابری از خروج داده های ارتباطی کسب و کار به خارج از کشور هم جلوگیری کرد.
وی درباره محدویت های کرونایی هم اظهار داشت: محدودیت های کرونا و ماهیت ابری این سرویس برای کسب وکارها این امکان را به وجود آورد که پاسخ دهندگان از هر کجا و هر تلفنی بتوانند پاسخگوی تماسهای تلفنی سازمان خود باشند.
مدیر عامل این شرکت افزود: مرکز تلفن مجازی می تواند بعنوان پلتفرمی برای پاسخگویی به مشتریان تمام کسب وکارها و استارت آپ ها به صورت تلفنی باشد.
حق بین تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می تواند تسهیلات لازم جهت استفاده از این سرویس جهت پارک های علم و فناوری، مراکز رشد شتابدهندگان و... به بهبود فضای کسب و کار کشور کمک شایان توجهی را بکند.
وی اشاره کرد: وزارت ارتباطات هم می تواند با حمایت جهت پایداری عرضه این سرویس و ایجاد شرایط قانونی در ماندگاری عرضه سرویسهای این چنینی کمک ویژه ای داشته باشد.
مدیر عامل این شرکت با اشاره به اینکه ما با سرویس مرکز تلفن مجازی و سامانه مدیریت و تجمیع اطلاعات ترافیکی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه های نوآورانه (تلکام ۹۹) در غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران حضور یافتیم، خاطرنشان کرد: مهم ترین پشتیبانی از کسب وکارها توسط تیم های مجری آن کسب و کار صورت می گیرد، تلاشهای بی وقفه تیم ما هم توانسته است خیلی از کاستی های این حوزه را برطرف کند.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب