اقدامات لازم برای اعمال دوركاری و كاهش مراجعات حضوری

اقدامات لازم برای اعمال دوركاری و كاهش مراجعات حضوری

بگفته مدیركل ارتباطات و امور بین الملل شركت مخابرات ایران، این شركت در روزهای كرونا، روش های غیرحضوری خدمات ارتباطی را افزایش داده تا مردم برای دریافت خدمات لازم، كمتر به مراكز مخابراتی مرجعه كنند.


محمدرضا بیدخام در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت مخابرات ایران ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را در ستاد مخابرات ایران و مناطق مخابراتی تشکیل داد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اقدامات این ستاد، تدوین دستورالعمل اجرائی در چارچوب ۲۲ بند و ابلاغ به مناطق مخابراتی بود و حدود ۴۵ اطلاعیه هم توسط این ستاد صادر گردیده است. همچون بحث دورکاری که این ستاد برای مقابله با شیوع کرونا، بحث دورکاری را از ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ بیان کرد.
وی افزود: با اطلاعیه های مختلفی با رعایت پروتکل های بهداشتی و اطلاعیه هایی که ستاد پیش گیری از کرونا در کشور ابلاغ می شد، بحث دورکاری در مناطق مخابراتی مطرح و مقرر شد مدیر هر منطقه مخابراتی باتوجه به شرایط کرونایی منطقه، دورکاری را اعمال نماید. این دورکاری از ۳۰ درصد شروع می شد و تا ۷۰ درصد هم می رسید، یعنی محدودیتی برای دورکاری وجود ندارد. اعمال این دورکاری کمک کرد که همکاران ما ناقل ویروس نباشند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: ستاد شرکت مخابرات ایران هم اهتمام کرد زیرساخت های لازم را برای همکاران آماده کند که اگر نیاز به دورکاری بود، از این بسترهای لازم بهره برده و به سیستم های اداری و اتوماسیون دسترسی پیدا کنند. هم اکنون هم این روند ادامه دارد و تا آخر آبان ماه هم قضیه دورکاری شرکت مخابرات ایران در کل مناطق مخابراتی ادامه خواهد داشت.
بیدخام با اشاره به اینکه کوشیدیم در روزهای کرونا، خدمات ارتباطی را بیشتر غیرحضوری نماییم، اضافه کرد: برای این کار، درگاه هایمان را افزایش دادیم. یک درگاه پورتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.r است که کامل تر شده و مردم با مراجعه به آن می توانند خدمات مخابراتی خودرا دریافت نمایند. همین طور کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع را راه اندازی کردیم که مردم بتوانند خدمات مورد نیاز خودرا از آن دریافت نمایند.
وی افزود: سامانه ۲۰۰۰ نیز تکمیل تر شده و مردم می توانند اقدامات پرداختی خودرا از این سامانه انجام دهند، هچنین کوشیدیم شیفت های درگاه تماس ۲۰۲۰ را افزایش داده و از لحاظ فنی و غیرفنی آنرا ارتقا صورت دهیم که مردم کمتر به مراکز مخابراتی مراجعه کنند. همه تلاش شرکت مخابرات این است که باتوجه به گسترش ویروس کرونا، بتواند خدمات غیرحضوری را به مردم عرضه نماید که مردم به مراکز مخابراتی مراجعه نکنند.



5.0 / 5
1603
1399/08/10
23:21:33
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت