با تلاش یك شركت دانش بنیان محقق شد

امكان ارسال محصولات و خدمات كسب وكارها بوسیله دفتر پستی مجازی بعد از شیوع كرونا

امكان ارسال محصولات و خدمات كسب وكارها بوسیله دفتر پستی مجازی بعد از شیوع كرونا

وبی كارت: یك شركت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی و همزمان با شیوع ویروس كرونا به كسب و كارهای آنلاین، فروشندگان خانگی و اینستاگرامی این امكان را می دهد كه محصولات خودرا بوسیله دفتر پستی مجازی به فروشندگان كالاها برسانند.


به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، مهرداد ملك محمدی، مدیرعامل این شركت دانش بنیان ضمن تشریح خاصیت های این پلت فرم پستی اظهار داشت: پلت فرم دانش بنیان ما با همكاری شركت ملی پست در چارچوب سرویس تجارت الكترونیك، امكان دسترسی غیر حضوری كسب و كارهای آنلاین را به خدمات پستی در سراسر كشور فراهم نموده است. در این سرویس كلیه فرایندهای ثبت و صدور بارنامه به صورت آنلاین انجام می شود و كلیه مرسولات به صورت روزانه توسط شركت پست از محل اعلامی شركت جمع آوری و ارسال می شود.

بگفته وی، جامعه هدف این سامانه، شركت ها، كارخانجات و مغازه داران یا به عبارت كلی تر كسب و كارها هستند.

ملك محمدی، برترین مزیت استفاده از این پیشخوان مجازی پستی را كاهش ۴۰ درصدی هزینه های پستی عنوان نمود و در مورد قابلیت های دیگر آن اظهار داشت: امكانات ویژه دفتر مجازی پستی شامل جمع آوری بسته پستی از محل ارسال كننده توسط ماموران پست سراسر كشور، محاسبه آنلاین نرخ (بر اساس فهرست تعرفه خدمات پستی)، صدور آنلاین باركد یا كد رهگیری پستی، صدور فاكتور استاندارد پستی به صورت آنلاین كه می توانید بر روی مرسوله بچسبانید، ارسال پیامكی كد رهگیری در دو نوبت در زمان تحویل مرسوله به پست و زمان انتقال مرسوله به باجه معطله به گیرنده و رهگیری گروهی محصولات مختلف پست است.

وی ادامه داد: بر طبق این خاصیت ها باتوجه به شرایط كنونی كشور برای جلوگیری از شیوع ویروس كرونا، افراد می توانند برای ارسال مرسوله بعد از ثبت در سامانه، بدون نیاز به خروج از محل كار یا منزل خود مرسوله شان را به مامور پست تحویل دهند و وضعیت مرسوله خودرا تا زمان رسیدن به دست گیرنده پیگیری كنند. این سرویس در شركت پست ایران نیز وجود دارد، با این تفاوت كه بسته پستی باید به صورت حضوری به مراكز پستی تحویل داده شود و ارسال پیامك برای گیرنده با هزینه هم راه است، در صورتیكه پلترفرم پستی ما این خدمات را به صورت رایگان انجام می دهد.

مدیرعامل این شركت دانش بنیان با اشاره به اضافه شدن امكان ارسال مرسوله های بین المللی در سامانه این پلتفرم، اظهار داشت: در نظر داریم ضمن اتصال به شركت های حمل و نقل بار، امكان اتصال به شركت های لجستیك را نیز در سامانه ایجاد نماییم، به این معنا كه سرویس انبار اشتراكی و پروسه لجستیكی از لحظه ورود بار به انبار تا تحویل به مشتری را شامل شود. واردكنندگان و كسب و كارهایی كه محصولات زیادی برای ارسال داشته باشند، می توانند برای ارسال محصولات فروخته شده خود از این خدمات استفاده كنند. همین طور ارسال بسته های بین المللی نیز به سامانه ما اضافه خواهد شد.

ملك محمدی با اشاره به انحصاری بودن مدیریت حمل بار حوزه ریلی كشور توسط این شركت دانش بنیان، اشاره كرد: پلت فرم سامانه مدیریت حمل بار راه آهن كشور توسط شركت ما طراحی، اجرا و مدیریت می شود.

مدیرعامل این شركت دانش بنیان از اتصال سامانه های راه آهن كشور و بعضی پستهای خصوصی به سامانه طراحی شده تا اختتام نیمه اول سال آینده آگاهی داد و اظهار داشت: قراردادهای مربوط به این اتصال منعقد شده و در حال طراحی برای انجام اتصالات آن است.

برمبنای اعلام صندوق نوآوری، ملك محمدی اشاره كرد: در شرایط كنونی ماهانه ۶۰ هزار مرسوله پستی و ۳۰۰ هزار مرسوله ریلی بوسیله پیشخوان مجازی پست ما ارسال می شود.



1398/12/22
15:49:14
5.0 / 5
3572
تگهای خبر: آنلاین , استاندارد , اینستاگرام , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت