نسخه دیگری از مرورگر مایكروسافت در راه است؟

نسخه دیگری از مرورگر مایكروسافت در راه است؟

وبی كارت: بنظر می رسد كه مرورگر اینترنتی مایكروسافت اج بزودی به محیط و پلتفرم سیستم عامل لینوكس نیز قدم خواهد گذاشت.


به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، این روزها كه جدال میان مرورگرهای اینترنتی از هر زمان دیگری بیش تر و پررنگ تر شده است، مایكروسافت بعنوان شركت توسعه دهنده مرورگر اینترنتی مایكروسافت اج (Microsoft Edge) اخیرا اعلام نموده است كه قابلیت جدیدی را به پلتفرم سیستم عامل لینوكس اضافه خواهدنمود تا كاربران كامپیوتر های مبتنی بر این سیستم عامل نیز بتوانند بسادگی از خدمات، قابلیت و امكانات جدید و پیشرفته آن بهره مند شوند.
مایكروسافت اج (Microsoft Edge) یكی از مرورگرهای اینترنتی است كه خیلی زود مورد محبوبیت و استقبال بی نظیر كاربران كامپیوتر و موبایل قرار گرفت و توانست با رقبای قدرتمند خود همچون گوگل كروم و فایرفاكس موزیلا به رقابت بپردازد.
بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، حالا در شبكه اجتماعی ردیت (Reddit) كارشناسان از احتمال قوی ارائه و انتشار نسخه لینوكس این مرورگر اینترنتی محبوب و پرطرفدار سخن گفته اند.
چندی پیش بود كه اخباری در خصوص موفقیت آن در فضای مجازی منتشر و اعلام گردید كه تعداد دفعات دانلود آن از بیشتر از ۵ میلیون بار نیز عبور كرده و بزودی مرز ۱۰ میلیون بار دانلود را نیز پشت سر خواهد گذاشت.
نسخه موبایل مرورگر مایكروسافت اج در اواخر سال قبل ۲۰۱۷ میلادی بود كه منتشر گردید و قابلیت و خاصیت های جدیدی را جهت استفاده بهتر و بیش تر كاربران ارائه می داد. یكی از مهمترین قابلیت های آن بطور قطع همگام سازی كامپیوتر ویندوزی و موبایل كاربران بود و این بدان معناست كه كاربران می توانند ادامه وب گردی های خودرا بر روی كامپیوتر یا بالعكس انجام دهند.




منبع:

1398/03/25
17:33:25
5.0 / 5
4155
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , سایت , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت