معرفی آوانس اپلیكیشنی برای بیمه نامه های بدنه خودرو زمانی و جاده ای

معرفی آوانس اپلیكیشنی برای بیمه نامه های بدنه خودرو زمانی و جاده ای

وبی كارت: آوانس برنامه ای برای خرید بیمه نامه های بدنه خودرو زمانی و جاده ای است. در بیمه نامه های زمانی می توانید با بیان ساعت شروع و آخر موردنظر بیمه بدنه را برای مدت زمان مورد نیاز خود خریداری كنید. در بیمه نامه های جاده ای هم با وارد كردن مبدا و مقصد و جاده ی مورد نظر خود بیمه بدنه را برای مسافت مورد نیازتان خریداری كنید.



استارتاپ آوانس (https: //awans.ir/) در حوزه UBI (بیمه بدنه مبتنی بر زمان و مسافت) فعالیت می كند و فروش بیمه نامه های زمانی و جاده ای همچون خدمات آوانس هستند. همانطور كه می دانیم بیمه بدنه برای 365 روز و با قیمت مشخصی قابل خریداری است و در روش سنتی خرید بیمه بدنه این امكان به كاربران داده نشده است تا بیمه را برای مدت زمان كوتاه تری دریافت نمایند. اما آوانس این امكان را برای رانندگان فراهم نموده است تا به راحتی با وارد كردن اطلاعات خودرو بیمه نامه های مخصوص خویش را دریافت نمایند و فقط به ازای مدت زمان استفاده از خودرو و یا مسافت پیموده شده، خودروی خویش را بیمه بدنه كنند.
به این ترتیب در حالت زمانی فقط با بیان زمان شروع و آخر استفاده از خودرو و در حالت جاده ای با مشخص كردن مبدا، مقصد و جاده ی مورد نظر بیمه نامه ی شما فعال می شود و رانندگان می توانند فقط برای یك مسافرت كوتاه چند روزه خودروی خویش را بیمه بدنه كنند. از دیگر نكات قابل توجه حذف مرحله ی رجوع ی حضوری برای بازدید بدنه ی خودرو توسط كارشناسان بیمه می باشد؛ به این صورت كه كاربران از بدنه خودرو با رعایت نكاتی كه در فیلم نمونه به آنها نمایش داده می شود فیلم میگیرند و در اپلیكیشن آپلود می كنند و كاملا آنلاین و بدون رجوع حضوری و با هزینه ای بسیار پایین تر از بیمه بدنه سالانه می توانند خودرو خویش را بیمه بدنه كنند و در هنگام حادثه از پوشش های بیمه بدنه بهره ببرند. ازاین رو حتی افرادی كه فرصت و وقت رجوع به دفاتر بیمه را ندارند هم می توانند با استفاده از آوانس خدمات بیمه ای مورد نظر خویش را دریافت كرده و سلامت خودروی خویش را تضمین كنند.
هم حالا لینك دانلود اپ در كافه بازار و كافه اندرویدی مایكت قرار گرفته است و ازین پس رانندگان می توانند بیمه نامه های متناسب با شرایط و نیاز خویش را دریافت نمایند.
2121

1398/03/24
13:37:09
5.0 / 5
4189
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , اندروید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت