چه تعداد دستگاه در جهان به ویندوز ۱۰ مجهز شده است؟

چه تعداد دستگاه در جهان به ویندوز ۱۰ مجهز شده است؟

وبی كارت: مایكروسافت اخیرا اعلام نموده است كه تعداد دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 به 825 میلیون دستگاه در جهان رسیده است.


به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، مایكروسافت بعنوان شركت توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز اخیرا اعلام نموده است كه تعداد دستگاه های مبتنی بر ویندوز ۱۰ در تازه ترین آمارهای انتشار یافته به بیشتر از ۸۲۵ میلیون دستگاه رسیده است و این بدون شك خبر خوب و خوشایندی برای این غول تكنولوژی آمریكایی به شمار خواهد آمد.
ویندوز ۱۰ یكی از آن نسخه های به روزرسانی شده محبوب و پرطرفداری بود كه خیلی زود توسط كاربران كامپیوتر های ویندوزی مورد استقبال قرار گرفت و كاربران زیادی نیز در جهان به دانلود و نصب آن پرداختند. البته هنوز راه زیادی برای رسیدن به محبوبیت ویندوز ۷ در پیش دارد.
طبق گزارش وب سایت تك رادار، آمارهای ماه مارس سال جاری میلادی نشان می داد كه تعداد دستگاه های فعال مبتنی بر ویندوز ۱۰ از مرز ۸۰۰ میلیون نیز عبور كرده است كه در مقایسه با سپتامبر گذشته با یك رشد و افزایش قابل توجه به میزان ۷۰۰ میلیون دستگاه روبرو بوده است اما حالا مایكروسافت با انتشار گزارشی در ماه مه سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام نموده است كه تعداد كامپیوتر و دستگاه های مبتنی بر ویندوز ۱۰، ۸۲۵ میلیون دستگاه برآورد شده است.




منبع:

1398/02/28
15:02:39
5.0 / 5
4383
تگهای خبر: تكنولوژی , سایت , سیستم , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت