گوشیهای گلكسی A با كدام سری ادغام می شوند؟

گوشیهای گلكسی A با كدام سری ادغام می شوند؟

وبی كارت: سامسونگ روز گذشته تأیید و اعلام نمود كه تولید سری گلكسی J را متوقف كرده و با سری گلكسی A آنرا ادغام خواهدنمود.


به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، پیش تر گزارش های دیگری باز از خط تولید سری گوشیهای سامسونگ و تصمیمات جدید این شركت بزرگ كره ای انتشار یافته بود كه نشان می داد سری گلكسی J مقرر است در آینده ای نزدیك با سری گلكسی A ادغام شود تا محصولات و گوشیهای هوشمندی كه تولید می شود از كیفیت بالاتری برخوردار شده و رضایت تعداد بیشتری از كاربران را به سمت و سوی خود جذب نماید.
برمبنای گزارشی كه در وب سایت androidpit آمده است، گوشیهای هوشمند سری گلكسی جِی (Galaxy J) همچون گوشیهای مقرون به صرفه و پایین رده ای محسوب می شوند كه همواره توجه مشتریانی كه تمایلی به صرف هزینه های بالا برای خرید گوشی را ندارند، را به خود جذب كرده است اما حالا بنظر می رسد كه این شركت به منظور تمركز بر روی افزایش سطح كیفی و رضایت كاربران از گوشیهای هوشمندی كه پرچمدار نیستند، می خواهد كه با حذف گوشیهای سری گلكسی J و ادغام با سری A كه از میان رده های پرطرفدار و پرفروش بازارهای جهانی محسوب می شود، سطح كیفیت تولید آنها را به میزان قابل توجهی بهبود و ارتقا دهد.
گوشیهای سری گلكسی A سامسونگ با امكاناتی نظیر دوربین اصلی سه گانه، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و نمایشگر امولد Infinity با قیمتی كمتر از ۳۵۰ دلار به بازار عرضه می شوند كه در نظر كاربران از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. این گوشیها همین طور باتری های بزرگ تری را در بدنه خود جای داده اند و از تكنولوژی شارژ سریع باز پشتیبانی می كنند.



1398/01/22
00:02:47
5.0 / 5
5084
تگهای خبر: باتری , تكنولوژی , دوربین , سامسونگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت