شركت مخابرات به رغم نداشتن بدهی بدون اطلاع مشترك خط را تخلیه می كند

شركت مخابرات به رغم نداشتن بدهی بدون اطلاع مشترك خط را تخلیه می كند

وبی كارت: به قول كاربران خبرآنلاین، شركت مخابرات ایران بدون اطلاع رسانی به مشترك بر مبنای قوانینی كه باید به آن پایبند باشد، خط تلفن ثابت را تخلیه می كند.




به گزارش وبی كارت به نقل از خبر آنلاین، كاربر خبرآنلاین از روستای جابان منطقه دماوند استان تهران در تماس تلفنی اظهار نمود علی رغم پرداخت بدهی، خط تلفن بدون اجازه مشتری، تخلیه شده و وی را مجبور به خرید خط جدید به مبلغ 200 هزار تومان كرده اند.
این كاربر كه برای پیگیری های بعدی مشخصات خویش را در اختیار خبرآنلاین قرار داد اظهار داشت: در قانون مخابرات بعد از یك سال از ندادن قبض و بعد از در جریان قراردادن مشترك و رضایت مشترك، خط تلفن تخلیه می گردد اما در مورد مذكور قبض تلفن نه تنها سر موعد پرداخت شده است، بلكه حتی به موبایل وی هم زنگ نزده اند و بدون اطلاع وی خط را تخلیه كرده اند.
این در حالی است كه خط مذكور جزو خطوط قدیمی منطقه دماوند بوده و سقف ودیعه هم 90 هزار تومان بوده و بدهی این خط كمتر از 23 هزار تومان بوده است. این كاربر اظهار داشت: تماسهای مكرر با 20117 برای رفع خرابی تلفنم كه بیش از پنج ماه قطع بود نتیجه نداد ولی ناگهان بدون دستكاری سه روز قبل وصل شد و توانستم بدهی اندكم را از همان خط با 1818 پرداخت كنم ولی بعد از پرداخت و گذشت سه روز مجددا خط قطع شد. امور مشتركین در پاسخ اظهار داشت: ما خودمان وصل كردیم كه بدهی را پرداخت كنید! روز 12 فروردین بدهی پرداخت شده ولی امورمشتركین اعلام می كند 5 فروردین خط تخلیه شده و این در شرایطی است كه تا روز 14 فروردین خط وصل بوده و تماسهای آن در مخابرات ثبت شده است. این كاربر اضافه كرد: برای هر سوال من یك جوابی درست می كردند كه با گفته قبلی شان مغایرت داشت. وی اظهار داشت: در مخابرات منطقه دماوند پاسخگویی به یك بخش خلاصه نمی گردد واز بخش خصوصی كه فنی را بعهده دارد تا بخش روستایی، گیلاوند و مركز مخابرات دماوند هركدام قسمتی از كار را بعهده دارند كه باعث سرگردانی مشترك می گردد و وی را به خرید خط جدید مجبور می كند و این همان پیشنهاد اول امور مشتركین است. كاربر اضافه كرد: "این درحالی است كه به خریداران خط جدید هم می گویند فعلا امكانات در منطقه نداریم كه انجام بدهیم. آیا این به مفهوم فروش خط ما به دیگران با مبالغ بالاتر نیست؟" خبرآنلاین آماده دریافت پاسخ مخابرات در این زمینه و انعكاس آن برای این مشترك و سایر كاربران با مشكل مشابه است.
5664


1397/01/15
17:56:05
5.0 / 5
5245
تگهای خبر: تلفن , كاربر , مخابرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت