توسعه سرویس های تجارت الكترونیك در دستور كار پست

توسعه سرویس های تجارت الكترونیك در دستور كار پست

وبی كارت: مدیر عامل شركت ملی پست ایران با اشاره به حضور رقبا در بازار پستی كشور، اظهار داشت: جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده در دستور كار شركت ملی پست ایران قرار دارد.


به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، حسین نعمتی در مراسم معارفه مدیر كل پست استان خراسان رضوی با اشاره به اینكه سرعت هوشمندسازی در بخش پستی رضایت بخش است افزود: البته سرعت هوشمندسازی باز هم باید افزایش پیدا كند و شیوه های سنتی حذف و روش های هوشمند جایگزین شود، علاوه بر این اگر به دنبال ارتقای جایگاه سازمانی هستیم باید با بهره گیری از مجموعه قوی و منسجم شبكه پستی این مهم را محقق نماییم.
رییس هیات مدیره شركت ملی پست ایران در ادامه اظهار داشت: شبكه پستی كشور نیرو محور است، به همین جهت باید از انعقاد قراردادهایی كه باعث مستهلك شدن شبكه، فرسایش نیروی انسانی و سایر دارایی ها می شود، جلوگیری كرد.
نعمتی همینطور به مبحث حضور رقبا در عرصه ارائه خدمات پستی اشاره نمود و اظهار داشت: باید جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده را در دستور كار قرار دهیم و با استفاده از سرمایه هایی مانند استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های اساسنامه جدید، توسعه خدمات با استفاده از ارائه سرویس های مبتنی بر بانك های اطلاعاتی موجود و تجارت الكترونیك را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و برای آن برنامه ریزی نماییم.
وی همینطور فلسفه وجودی همكاران و مدیران در شركت ملی پست را ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه عنوان نمود و اضافه كرد: این مورد بارها از جانب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تاكید قرار گرفت و در استان خراسان رضوی هم با عنایت به پتانسیل های موجود اعم از نیروهای انسانی فرهیخته و با تجربه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
رییس هیات مدیره شركت ملی پست ایران خاطرنشان كرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه به ارتقای سطح معیشت كاركنان را جزو اولویت های اصلی خود می داند كه البته این مورد منوط به عملكرد تك تك همكاران در سطح كشور هم است.
وی استفاده از توان بانوان و جوانان خلاق، نوآور و دارای پشتوانه های علمی و عملی در امور مدیریتی را مورد تاكید قرار داد و این مورد را از سیاست های مهم دولت برشمرد و تغییرات مدیریتی در سطح كشور را هم برگرفته از همین رویكرد ارزیابی كرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درنهایت با اشاره به قرار گرفتن در ایام پایانی سال از مدیران خواست به منظور ارائه خدمات با كیفیت، ارسال به موقع مرسولات مشتریان و تامین رضایت مردم تمهیدات لازم را به كار بگیرند و با اخلاق مداری كه از خصوصیت های اساسی شبكه پستی كشور است، صادقانه به دنبال تامین رضایت ذینفعان باشند.



1396/11/29
13:59:57
5.0 / 5
4871
تگهای خبر: ارتباطات , ارتباطات و فناوری اطلاعات , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت