کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت

کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت

وبی کارت: مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در زمینه دفاتر پیشخوان خدمات دولت آگاهی داد.



به گزارش وبی کارت به نقل از ایسنا، پیمان قره داغی- مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری-گفت: بمنظور تسریع در پاسخگویی به شکایات و کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از شروع مهر سال جاری بعد از ثبت شکایات مشترکان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در زمینه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اطلاع رسانی لازم بوسیله پیامک به مسئول و صاحب پروانه آن دفتر به انجام می رسد.

قره داغی عنوان کرد: در پنج ماه ابتدایی سال قبل ۶۳۷ شکایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت شده است، در صورتیکه در همین بازه زمانی امسال هزار و ۱۵۷ شکایت ثبت شده است که این شکایات به تخلف ۸۰۵ دفتر پیشخوان خدمات دولت مربوط می شود.

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وی با اشاره به این که بیشترین شکایات ثبت شده در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱، مربوط به دریافت هزینه بیش از تعرفه است، بیان کرد: مشترکان می توانند با مراجعه به پرتال سازمان، از لیست و تعرفه خدمات دستگاه های اجرائی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت باخبر شوند و در صورت وجود مغایرت با تعرفه دریافتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، شکایت خودرا در سامانه https: //۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.




1401/06/31
17:57:27
0.0 / 5
360
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت